wtorek, 1 lutego 2011

SŁODKIE CUKIERASKI

Sporo z Was juz wie, że UHK Gallery wprowadza na polski rynek nowiutkie, swieżutkie trzy nowe kolekcje papierów, zagladnijcie tam, bo warto.

Własnie z tej okazji i u mnie znajdziecie kilka łakoci :) bazy, tekturki z wycinankami oraz  dwa zestawy stempli; manekiny i słowa

Zasady takie jak zawsze:
Wpisujecie się w komentarzach oraz umieszczacie zdjecie candy (najlepiej na pasku bocznym) wraz z informacją o candy na swoim blogu.
Candy trwa do 9 lutego (dokładnie do 23,59)

Zaglądnijcie jeszcze do Pasiakowej tam również nie lada atrakcje, do wygrania kolekcja papierów 
ULICA PTASIA

TO TRZY, dwa,1..... start:)


240 komentarzy:

1 – 200 z 240   Nowsze›   Najnowsze»
helksa pisze...

Pierwszy podobno nie wygrywa, mimo to zaryzykuję.

madebyviva pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce, super candy! Info już u mnie na blogu, pozdrawiam!

vena7 pisze...

Ja tez ustawiam sie po te wspaniałosci..

Unknown pisze...

Ja też, ja też...

Aluna pisze...

Też takie chcę :) Grzecznie staję w kolejce - a może się uda?

GosiaK pisze...

To ja również staję w kolejce. Życzę wam dziewczęta udanej współpracy!!! :)

Justyna pisze...

Mniam co za pyszności :)
Ustawiam się w ogonku i czekam na wyniki.
Pozdrawiam serdecznie
http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

Ines pisze...

i ja się ustawiam .... zaszalałyście z początkiem roku oby dalsze miesiące też były tak udane:D

Rachel pisze...

raz, dwa...i jestem w kolejce:)

ecila pisze...

Wspaniałości ;)

Agbar pisze...

Fantastyczności! Gratulacje... i ustawiam się w kolejce...

Dusia pisze...

wpisuje sie, na takie bazy kazdy bylby chetny

Joasiunia:) pisze...

I ja jestem baaaardzo chętna:)

Pozdrawiam Joaś
http://joasiunia.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Tym razem dość wcześnie się zapiszę =]

Unknown pisze...

Śliczne są, już dzisiaj "macałam" i u UHKa wypróbowałam. Zachwycające! Pozdrawiam!

katharynka pisze...

arcysmaczne candy, staję i ja :)

Unknown pisze...

I ja się ustawiam po te wspaniałości ;)

KOLOROWY ptak pisze...

niesamowite! nie mogę się oprzeć więc ustawiam się w kolejce mocno trzymając kciuki :) pozdrowienia

http://kolorowyptak.blogspot.com/2011/02/oj-dzieje-sie-dzieje-w-scrapowym.html

Katarina pisze...

Ja też, ja też :)
Nie mogę tego przegapić, więc z ochotą postoję :)

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

ustawiam się w kolejce po te wszystkie cudowne słodkości

Anulka pisze...

Na takie cudasie to i ja się skuszę:)

Pozdrawiam Anulka
http://robotkianulki.blogspot.com/

Ana pisze...

śliczne tekturki:)

Margo pisze...

Cudeńka!

ewkaka19 pisze...

Cuda =)

SentiMenti pisze...

przydałyby się takie przydasie :)))

Berberis pisze...

świetne tekturowe wycinanki i stemple fantastyczne :) :)

http://berisart.blogspot.com/2011/02/cukiereczki-i-to-jakie.html

ulkasan pisze...

i ja też się zapiszę

Unknown pisze...

Piękne, ja też chcę :)

Ilona Zbieg pisze...

cudności
piękności
słodkości

i ustawiam się po nie w kolejce....

Karolina pisze...

i ja się ustawiam :)

kacha pisze...

i ja i ja...te stempelki- mrrrrr:-)

lucy z mazur pisze...

Same cuda,a nóż się uda

JaMajka pisze...

Wpisuję się chętnie :D I gratuluję serdecznie :D !!!

made by dete pisze...

Projekt genialny!!!

Offca pisze...

ustawiam się i ja po te pyszności

piedra preciosa pisze...

Dzieje się dzieje :) Aż miło popatrzeć na te wycinanki.

Maria i Ola pisze...

ależ przyjemny początek miesiąca... same niespodzianki :) również zapisuję się na candy... :)

Kalina pisze...

Ja również chętnie przygarnę te słodziaki:)

Natka pisze...

Piękne wycinanki. Już się ustawiam, a może tym razem szczęście mi dopisze?

Agnieszka C. pisze...

ja także chciałabym podziwiać takie cudowności w realu :)
Pozdrawiam

Wiśnia pisze...

gratuluję nowej kolekcji!!! chętnie przygarnę te słodkości

izunika pisze...

Cudeńka

Żyrafka pisze...

Oj się zaroiło od słodkości ..stemple super:)

andziaczek pisze...

Świetne candy.
Stoję:)
A.

Paulish pisze...

stoje w kolejeczce i liczę na cud, na pewno się zdarzy ;)pozdrawiam

Anna - Krulik pisze...

Super słodkości! Chętnie ustawiam się w kolejce :)

Artnova pisze...

Moze mi się poszczęści . Nowa kolekcja zachwyca. Pozdrawiam serdecznie.

cwasia pisze...

Cudowności!
Nigdy nie wygrywam :(, ale i tak ustawię się w ogonku, może tym razem szczęście mi dopisze?

rudlis pisze...

Piękne przydasie :)
Oczywiście stoję!

KoralinaArt pisze...

zapisuję się po te cuda :)!

malutka pisze...

Oj cudne:)
Zapisuję się.
Pozdrawiam
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

Ewa pisze...

Staję w kolejce i życzę owocnej współpracy :)

Anniko pisze...

grzech się nie zapisać!

Annasza pisze...

I ja się zapiszę, bo to coś pięknego... :))

Unknown pisze...

Cuda rozdajecie, koleżanko. Sliczne wycinanki i stempelki. Pewnie szczęście mi nie dopisze,ale spróbować warto. Info o candy na pasku bocznym.

karolina jeżak pisze...

Piękności! To ja się także grzecznie ustawiam i (nie)cierpliwie czekam... :)) Pozdrowienia!

Kasia B. pisze...

i ja się ustawię po takie słodziaczki:):)
pozdrawiam

Madzik pisze...

Genialne projekty, więc też ustawiam się w kolejce:)
Pozdrawiam

izachica111 pisze...

Witam !
I ja chętnie zapisze się na takie cukiereczki. Pozdrawiam Iza N-P.
www.golddust.pl

wiosanka pisze...

Cudne cukieraski! Zapisuję się!
Pozdrawiam!
http://smakizycia-wiosanka.blogspot.com

Craft4Kids pisze...

I tutaj napiszę, że wspaniałą robotę zrobiłyście. Mi się bardzo podoba :) Gratuluję Wam Dziewczyny :)

agea pisze...

Tyle fajnych rzeczy...hmm
Zapisuję się:)
http://www.agea-happiness.blogspot.com/

Evik pisze...

Również z przyjemnością się zapisze.Pozdrawiam

coco.nut pisze...

paskiem bocznym jeszcze się niestety nie nauczyłam posługiwać, mam nadzieję, że mnie to nie dyskwalifikuje :) świetna robota, bardzo mi się cała kolekcja podoba i cukierasy zachęcające ogromnie!!!

info u mnie w tym poście:
http://craftingcoco-nut.blogspot.com/2011/02/polkolonie-dzien-2.html

Monika1011 pisze...

Manekiny,klatki...same cudnosci.To moze i do mnie los sie usmiechnie :) Ustawiam sie w kolejke :)

MuzaJo pisze...

Naprawdę warto! Gratuluję pomysłu.

Patrycja pisze...

Strasznie podobają mi się takie delikatne , proste klateczki ...
Jestem następna w kolejce:)Pozdrawaim

Anonimowy pisze...

jejku jejku!! jakie cuda :)
staję w kolejce !!
:]

Mellanka pisze...

Cuda to mało powiedziane! :)
Mam troszkę w domu wycinanek Ewy ale ciągle mi mało wiec jestem i tutaj :)
Naprawdę można je pokochać :)

askoz pisze...

Ustawiam się do kolejki;)

ROMA pisze...

Bosssssskie są! Ustawiam się i czekam z niecierpliwością: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

kartkomania.com pisze...

Ach po takie cuda aż grzech nie stanąć w kolejce :)

Gratuluję !!!

gooseberry pisze...

gratuluję nowego projektu i życzę samych sukcesów :)))
po cukierasy rzecz jasna sie ustawiam :)

http://aga-gooseberry.blogspot.com/

oswojone hobby pisze...

wylosuj mnie kochana

OriBella pisze...

Piękne stempelki, och byłabym szczęśliwa gdyby do mnie trafiły;)

asica.p pisze...

wpisuje sie z ochota:)

rafija pisze...

gratuluje swietnego pomyslu!
pozdrawiam cieplo w kolejce sie ustawiajac
:)

kasiuleczka pisze...

i ja sie zapisuje na te slodkosci

Lily pisze...

Piękne wycinanki i stemple;-))) i ja staję w ogonku;-)

Aniees pisze...

mam na nie chrapkę :)))...boskie

FojAga pisze...

Dopisuję się :)

vairatka pisze...

Super stempelki, że o tekturkach nie wspomnę... Nie sposób się nie dopisać ;)

malflu pisze...

cuda cuda cuda. Grzecznie stoję :-)

Olga pisze...

What brilliance! Thanks for the chance!

Kardamonowa pisze...

Staję w kolejce ;)

kamarek pisze...

Fantastyczne candy. Moze sie uda?

Unknown pisze...

Świetne candy i piękny projekt. Oczywiście dopisuję się:)

Alexandra pisze...

Z przyjemnością dopisuję się i ja :)

Ojcia pisze...

Cudo, cudo, cudo i nie boję się powtórzyć po raz kolejny cudo..wne candy, aż grzech nie wziąć udziału :)

Asia pisze...

Fantastyczne nagrody, z wielką chęcią i ja staję w kolejce :) Może szczęście się do mnie uśmiechnie?

Barbara pisze...

ja też mam nadzieję na te słodkości:)

shiraja pisze...

Na wycinanki zawsze mi ślinka leci :) Zapisuję się na candy z wielką ochotą. Pozdrowionka cieplutkie

www.shiraja.blogspot.com

MILA25 pisze...

Ustawiam sie w kolejce. Pozdrawiam
http://kamanoska.blogspot.com/2011/02/candy-u-efinki.html

Unknown pisze...

Ja się na tekturki nie zapiszę? O, nie może mnie to ominąć ;o))
A tak poważnie- gratuluję ci wspaniałych pomyslów ;o)
Pozdrawiam

clos pisze...

ja też chętnie je przygarnę :)

monia pisze...

Słodkości:)

Maja pisze...

I ja jestem chętna!

Ula H. pisze...

Staję w ogonku i jestem na TAK !

Karola pisze...

i ja się ustawiam w kolejce :D

AgnieszkaD pisze...

Zapisuję się!

JaneB pisze...

Ale chętnych! Ale też spróbuję:)

Evelayna pisze...

Jejku ale tłumy....;-]
Ustawiam sie prawie na końcu...ehhh....pozdrawiam ciepło...

Magda Tomaszewska pisze...

Chętnych wielu ale spróbuję swojego szczęścia i ja :)

Anabel pisze...

same cudności :)
ja też je chcę :D

ABily pisze...

Piękna kolekcja, chetnie ją przygarnę:)

Unknown pisze...

Choc nie mam najmniejszych szans,to i tak ustawiam sie w kolejce...

Edzia pisze...

zapisuję się i ja:) www.edzia-goodies.blogspot.com
pozdrówcia*

ushii pisze...

ale ogon... no nic, jak zwykle na candy sie nie zapisuje, tak tutaj nie przepuszczę :))

pozdrawiam!

Gunnila pisze...

Fajnie, że powstaje kolejny polski sklep z polskimi produktami! Zapisuję sie i ja!

http://magia-domu.blogspot.com/

Szataniołek pisze...

I ja się ustawiam :)

Ewelina pisze...

No dobra przyznam ze juz tupie nozkami i niecierpliwie czekam na losowanie

Unknown pisze...

melduję się 112 :o
Bardzo chciałabym wygrać - bardzo.

handmadebykasiula pisze...

o boniu co za koleja;)
ustawiam się grzecznie moze jakis skrawek tekturki mi skapnie ;)

Daria tworzy pisze...

Fajnie:) Zapisuję się w tej długiej kolejeczce :)

Anonimowy pisze...

grzecznie się ustawiam w kolejce
papiery mi się te eleganckie bardzo podobają - eh...

Aga Starmachine pisze...

cuda, cuda cuda!

Zuzik pisze...

Świetne wycinanki!
Zgłaszam się do zabawy!
Pozdrawiam!:-)

Orsynia pisze...

Szczęścia w losowaniu to ja nie mam ale się zapisuję, bo a nóż...;)

Jola pisze...

Wspaniałe słodkości!!
Tez bym chciała, więc ustawiam się nieśmiało w kolejce:-))

angel pisze...

Takie cudeńka to i ja chcę:)
pozdrawiam:-)

barbaratoja pisze...

I mnie też proszę wpisz na listę do losowania;-)))

Agata pisze...

cudne słodkości, z chęcią zajmuję miejsce w kolejce :)

Funiaa pisze...

Piękne słodkości i ja ustawiam się w kolejce :)

Edyta pisze...

Super słodkości. Pozdrawiam

Mońka pisze...

I jeszcze ja po te cuda:) Pozdrowienia!!!!

ja.majka.i.ja pisze...

Kiedy zobaczyłam te cudne stemple z manekinami, nie mogłam się oprzeć. Co prawda jest dużo chętnych, ale może się uda :)

Ewa (it is all about scrap) pisze...

I ja poproszę :) Ustawiam się w kolejce :)

Peninia / Gosia pisze...

Och moje marzenie:)

Wanda pisze...

Cudo:)ustawiam się w kolejce:)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

I ja też chcę...bardzo chcę ;)

Grejsi pisze...

Ustawiam się i w tej kolejeczce. Cukieraski ekstra!

Eawera pisze...

Oj chciałabym,chciała:) Piękności do rozdania więc się szybciutko zapisuję choć kolejka długa:)
Pozdrawiam

Aga pisze...

i ja i ja!!!

Anonimowy pisze...

i jeszcze jaaaaa:))
info na bocznym pasku na blogu

odskocznia jutki pisze...

cudne tekturki pozdrawiam :)

papierniczka pisze...

Dla tej klateczki... dla tej klateczki dam się pokroić... :)

Barbarella pisze...

i ja sie zgłaszam po cukierasy :)

Fit_kaloria pisze...

To ja też się ustawiam w kolejce po te słodkości :D

Lijden pisze...

super! ja też chce :)

zufik pisze...

Zapisuje sie na te pieknoty!
Pozdrawiam
zfadhel@gmail.com

Olina pisze...

Chętnie się zapisuję na te słodkości.:)
informacja na bocznym pasku.

Magdalena Deberny pisze...

Śliczne wycinanki. Ustawię się w kolejce może akurat będę tą szczęściarą...
http://dziescilat.blogspot.com/

raeszka pisze...

Cudne candy, chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu :).

Kasia Krzymińska pisze...

I ja też, ja też :))

Julapi pisze...

Bardzo udany projekt. Wspaniałe pomysły. Gratuluje

Justt pisze...

i ja! ;) Cudowne tekturki i stemple :)

Madziorkowe pomysły pisze...

To i ja spróbuję swojego szczęścia.
Pozdrawiam
Magda

Świat na widelcu pisze...

Coś niesamowitego!
Ustawiam się w kolejce i zglaszam chęc przygarniecia tych cudasiów.

IQ7 pisze...

Zapisuję się z miłą chęcią i pozdrawiam!!!

Niezapominajka pisze...

Ja też staję w kolejce po te cuda!

Kathinna pisze...

Szanse nikła, ale nie mogę się oprzeć :)

Pampuch pisze...

Piękne cukieraski, zapisuję się i liczę na szczęście
http://pampuchowo.blogspot.com/

Kasia pisze...

A i ja stanę w kolejce z nadzieją, że te cukiereczki będą moje:)

perelka111 pisze...

piekne wycinanki..marzenie kazdej osoby ktora tutaj zostawila komentarz..

monia-art pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu.

Kejt pisze...

zgłaszam sie!

Kasia pisze...

Gratuluję kolekcji! Cukierasy przesłodkie :) Również zgłaszam się do zabawy :)

ArtIs pisze...

Chętnie je przygarnę bo są superowe!:)

Magda pisze...

Super!

karitsa@ pisze...

Chętnie przygarnę :)

http://pobutach.blogspot.com/2011/02/dugi-post-o-sutaszu-o-tym-nad-czym.html

Joasia* pisze...

Klateczki da ptaków świetne

Selennea pisze...

Obowiązkowo i ja sie muszę zgłosić - może wygram te piękności :)

alterego-poczwarka pisze...

Z przyjemnością ustawiam się w ogonku, nawet na tak odległej pozycji;-) Pozdrawiam

ruda pisze...

i jeszcze tutaj się zapiszę, bo podoba mi się ten słodki scrapbookingowy sport ;-)
www.madebyruda.blogspot.com

Izzie pisze...

Oj widzę,że nas dużo :) piękne stempelki

dziurka pisze...

tak jak pisałam wcześniej:
szaleństwo!
boskie szaleństwo!!!

nannala pisze...

łał, smakowite kąski !
przygarnę!

Fabryka Spokoju pisze...

Dziewczyny, rozpieszczacie nas! Kto nie miałby ochoty na takie cudowne cukiereczki?! :) Miłego weekendu dla wszystkich!

Olenkaja pisze...

kolejka duza ale moze sie uda? pozdrawiam olenkaja.blox.pl

Unknown pisze...

I ja chętnie powalczę:)
http://kasmatka.blox.pl/2011/02/Slodkie-cukieraski.html

Domcia pisze...

i ja też się usatwiam wkolejce bo takie piękności, że szkoda prześć obojętnie!
http://domciatko.blogspot.com

Czary, mary i gotowe :) pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

Merrymaking pisze...

Śliczności same w tym candy :) Staję w kolejce, a link zamieściłam tutaj: http://merrymaking-scrap.blogspot.com/2011/02/tag-of-month-and-more-candies.html

Z pasją pisze...

Do 3 razy sztuka więc spróbuję swojego szczęścia i zajmuję miejsce w kolejce :) pozdrawiam

Magdalena pisze...

Ja też poproszę :)
http://bigheartmade.blogspot.com/

kala101 pisze...

Jeszcze ja do kolejeczki stanę :) Pozdrawiam

katy pisze...

jakie cudeńka!!juz mam pełno pomysłów jakby je wykorzystac:)oczywiście że stoje w koljce

Jagusia pisze...

Ustawiam się grzecznie w kolejce,
ślinka mi cieknie, gdy widzę takie cukierasy ;o)

DUCHA pisze...

Wow ile komentarzy! Pozdrawiam i ustawiam sie w długasnej kolejce.

Emsik pisze...

zgłaszam się

Miscela-Art pisze...

jestem w posiadaniu kilku Twoich tekturek z wycinankami,są rewelacyjne, bardzo chetnie sie ustawie:)

Anonimowy pisze...

http://efiniowowielkie.blogspot.com/2011/02/sodkie-cukieraski.html
Witam serdecznie! Ustawiam się w kolejce po te słodkości. :) Zapraszam na mojego świeżutkiego bloga. Pozdrawiam!

Viola pisze...

Oczywiście że się zgłaszam!! :D

Ela 17 pisze...

Ale by mi się to przydało piekności

Perhus pisze...

Zapisuję się :)
perhus@interia.pl

maretka5 pisze...

Nie mogę nie skorzystać z okazji wygrania takich cudowności...

Zuza pisze...

aaa, cuda :) spróbuję szczęścia

Lila-Art pisze...

i ja się dopisuje;-)

Kasia G. pisze...

piękne tekturki :) ja też się ustawiam :)

Colorina pisze...

z wielką chęcią ustawiam się w kolejce:))

Olkowa pisze...

zapisuję się na candy! :)

Ola pisze...

zgłaszam się! ;)

Huma pisze...

Jestem zachwycona tymi cudownościami! Już o nich marzę:)

Magnolia (Edith) pisze...

Z tekturkami jeszcze nie pracowałam więc tym bardziej do losowania się ustawiam :)))
Piękne candy :)))
Pozdrawiam!!!

agamama pisze...

Tak bym chciała wylosować..no i cóż...zgłaszam się!

Ewka pisze...

Długa kolejka, ale mocno zacisnę kciuki i mam nadzieję, że mi się uda wygrać te cudowności!

Anja pisze...

Czy mogłoby mnie tu zabraknąć?! Nie!

Karaluszek pisze...

Również ustawię się w kolejce

Info u mnie na pasku po prawej: http://maly-karaluszek.blogspot.com/

tita pisze...

I ja też się zapisuję!

Rzaba pisze...

Lubię niezmiernie takie pyszności więc stanę w kolejce :)

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 240   Nowsze› Najnowsze»