sobota, 14 listopada 2009

ZABAWA PODAJ DALEJ 2



( Pozwoliłam sobie na skopiowanie od Malowanego Imbryczka o Ona od innych )

1. Musisz posiadac własnego bloga
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszcza pod tym wpisem komentarz otrzymują ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który zobowiazuję się wysłać w ciagu 365 dni.
3. Ty organizujesz taka samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.
4. Po otrzymaniu prezentu osoba obdarowana również otrzyma drobiazg osobie obdarowującej.

ZAPRASZAM DO ZABAWY :)

A teraz obiecana kartusia inspirowana pracami Agnieszki z Scrappassion







zdjęcia takie sobie ale wiecie jak teraz trudno o slońce :)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych :*

6 komentarzy:

shiraja pisze...

No to wygląda na to że jestem pierwsza :)

ARIZOONA pisze...

Czyżbym się załapała :)

efinka/StempelliKartoon.pl pisze...

shiraja, ARIZOONA kochane dajcie mi adresy na efifka@poczta.onet.pl , czekam jeszcze na trzecią osobe chetną :)
pozdrawiam kochane i czekam :*

Craftkitty pisze...

Ja się zgłaszam!!! Mój blog to www.crafting-kitty.blogspot.pl przeslij mi na swoj adres email to wysle ci adres

Craftkitty pisze...

www.crafting-kitty.blogspot.com * przepraszam za błąd

shiraja pisze...

efinka adresik poszedł :)