poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Wpis dla Duni i troszeczkę prywaty...

Dziękuję Wszystkim ZAGLĄDACZOMTU za tak liczne odwiedziny, nie spodziewałam się, jesteście kochane i rozpieszczacie mnie tymi wszystkimi miłymi słowami oraz życzeniami - DZIĘKUJĘ jeszcze raz.

Kolejny wpis jaki poczyniony został to wpis dla Duni , tytuł jej albumu to "PIĘKNE" a oto moja interpretacja:


całość
i szczegóły


A mój dzień zaczął sie tym oto widokiem


oraz prezentem od Melanka, od której dostałam te oto cudeńka

Całości paczki nie pokazuję ale dziękuję Ci kochana, jestem szczęśliwa z prezentu, ale o tym juz wiesz :*

Przypominam o Candy Tekturowym :) zapisujemy sie do 31 sierpnia :)

Dziękuje jeszcze raz za przemiłe słowa, jesteście moimi katalizatorami :)

10 komentarzy:

noomiy pisze...

te oczy są cudowne! :)
Wpis przepiękny! :)

coco.nut pisze...

piękny wpis!!!

carrot pisze...

Kolejny piękny wpis :) Skromny i delikatny wyszedł :)

Dunia pisze...

Jejku jak świetnie! Po pierwsze piękne zdjęcie, a po drugie śliczny wpis :o)
Bardzo dziękuję!!!!

barbaratoja pisze...

Przymij ode mnie spóźnione, ale serdeczne życzenia wielu szczęśliwych chwil, dni, lat;-)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Wow! Cudne prezenciki. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

Ewa pisze...

Cudowne oczka i świetny wpis. Wszystkiego najlepszego !!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Cuuudowny album!
:D

KOLOROWY ptak pisze...

piękna praca, idealnie wkomponowuje się w tytuł albumu :) pozdrawiam!

Galeria 4 Żywioły pisze...

Wszystko piękne takie:)