poniedziałek, 10 maja 2010

Zdrowe Candy :)

Moje dzięciąteczko nareszcie jest zdrowe!!! Własnie wrócilismy z ostatniej kontroli :)))) buzia mi sie uśmiecha i serce bije tak mocno z radości :))))))) Wielka okazja do uczczenia !!!! Dlatego ogłaszam

CANDY

Do wygrania malutki zestawik magnesików własnej roboty.


Zasady takie jak zawsze:
1. Zostawiasz komentarz pod tym postem.
2. Informację z tą radosną nowiną wklejasz u siebie na blogu.

Zapisy przyjmuję do dnia 10 czerwca 2010 r. do godz. 24.00

Życzę powodzenia i niech moc bedzie z Wami :)))))

a ja biegne do mojej kruszynki kolorować samochody :))))

18 komentarzy:

mag pisze...

Cieszę się bardzo, że dzieciątko wreszcie zdrowe :*

No i w kolejeczce do candy sobie chętnie stanę :) Info u siebie zamieszczę jak dodasz zdjęcie :)

WiKKori pisze...

Witam i życzę WAM już samych radosnych i zdrowych dni!
Chętnie przygarnęłabym Twoje urocze magnesy :)
http://wikkori.blogspot.com/2010/05/efiniowo-wielkie-tez-swietuje.html

Calista pisze...

z przyjemnością się ustawiam :)

i zdrówka jak najwięcej życzę ;)

Fabryka Spokoju pisze...

Niech zdrowie jak najdłużej dopisuje :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie! :)

Mellanka pisze...

Piękności rozdajesz :)

mbabka pisze...

Najważniejsze że zdrowie powraca no i samochody zaraz będą piękniej pokolorowane ;) Zapisuję się na candy :)

Justyna (Sarmatix) pisze...

Cieszę się z Tobą - i wpisuję na piękne candy :) :)

Decorka pisze...

Zapisuje sie i grzecznie ustawiam w kolejce :)
pozdrawiam i zapraszam dosiebie

www.sodalit-art.blogspot.com

Kasia pisze...

Ja takze sie ustawiam po Candy.
pozdrawiam i zapraszam do siebie
http://studio-conestoga.blogspot.com/

xxx

fanta1992 pisze...

I ja się skuszę.
http://handmadebyfantazja.blogspot.com/
Pięknie wyszły.
Mam pytanie gdzie się zaopatrzyłaś w magnesy do tych kaboszonków??

decou-galeryjka pisze...

i niech moc będzie z Tobą i Twoją kruszynką!!! śliczne magnesiki - też mogę?:)

Agata Travelling backpack pisze...

I ja się z przyjemnością dopisuję do zainteresowanych magnesikami!

A Wam życzę zdrowia i pomyślności!!

Natalia pisze...

magnesiki są bajeczne! ojjj... chciałoby się mieć takie :)

raeszka pisze...

Jeszcze więcej zdrówka dla Twojej pociechy :).
Magnesiki są śliczne więc z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po nie :).

Anonimowy pisze...

Ciekawe magnesy, więc stanę po nie w kolejce z nadzieją.

Ata pisze...

Śliczne magnesiki :-)
Ja też się ustawiam w kolejce.

ENID - M.D.N.S. :) pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ENID - M.D.N.S. :) pisze...

kiedy dzieci są zdrowe śmieje sie cały świat... wiem coś o tym, jako mama :)

ojej, a jak nie mam już bloga? :(
te pttaszynkowe magnesy takie śliczne...

a moze a nóż widelec, przyjmiesz i mnie :)

pozdrawiam ciepło!

Ewelina - Enid - enid85.blogowy.adres@gmail.com