czwartek, 10 czerwca 2010

Zielony czas i pasja - wędrownie

Długo mnie tutaj nie było... niestety czasu nie da się kupić... a szkoda...
Dzisiaj dwa malutkie wpisy.
Pierwszy dla rakraki, tytuł albumu: " Wiosenne zachwyty", jedyne co mi przychodziło na myśl to tylko kolor zielony, wszechobecny, niosący nadzieję na lepszy czas... a zobrazowanie koloru zielonego wyglada tak:









Drugi wpis to wpis dla qrcza-ka , tytuł jej albumu: "Moje pasje"
Oj, miałam z nim sporo problemów - za dużo do opisania - za mało miejsca coby zmieścić wszystko... jedyne rozsądne wyjście: moją wielką pasją jest ŻYCIE


uf... mam nadzieję, że nie zamęczyłam...
Wszystkich zaglądających pozdrawiam :*

aaaaaa i nie zapomnijcie zapisać się na moje ZDROWE Candy które ma swój finał już jutro o północy czyli 10.06.2010 r.

4 komentarze:

Hogata pisze...

Oba wpisy przepiękne. W pierwszym zachwycają mnie te wszystkie dopracowane szczegóły i idealnie skomponowane dodatki, a w drugim świetne przeszycia :)

mag pisze...

Świetne wpisy! Dobrze, że już jesteś :)

Unknown pisze...

Oba są zachwycające !!!!

carrot pisze...

Wiosenny wpis podbił moje serce. Promienny, zarażający optymizmem i dodający skrzydeł :) a każdy detal śliczny i na swoim miejscu.